خدایا...
عشق فقط یک کلام .... خدا
هر وقت در خیانت و فریب دادن کسى موفق شدى به این فکرنکن که اون چقدر احمق بوده به این فکرکن که اون چقدر به تواعتماد داشته ... !
درباره وبلاگ


اگر تنها ترین تنها شوم، باز هم خدا هست، او جا نشین تمام تنهایی هاست...
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : سجاد صالحی

برای گرفتن گواهینامه ایمان ، مطالعه قرآن ضروری است . . .

..

امیدوارم وقتی که از خواب بیدار شدی

ناگهان متوجه شوی هیچ کس به اندازه من تو را دوست نداشته است . . .

(خداوند به بنده اش)

..

ســــه حرف دارد

اما برای پر کردن تنهایی من حرف ندارد

“خـــــــــــدا “

..

یارب ز تو دل به هرکه بستم توبه

بی یاد تو هرکجا نشستم توبه

صدبار شکستم و ببستم توبه

زین توبه که صدبار شکستم توبه

 

..

خطا از من است، می دانم.از من که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد"، اما به دیگران هم دلسپرده ام. از من که سالهاست گفته ام " ایاک نستعین" ، اما به دیگران هم تکیه کرده ام. اما رهایم نکن... بیش از همیشه دلتنگم... به اندازه ی تمام روزهای نبودنم..."

 

 






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 950
بازدید ماه : 1374
بازدید کل : 77707
تعداد مطالب : 229
تعداد نظرات : 451
تعداد آنلاین : 1