سلام بسيجي ...
عشق فقط یک کلام .... خدا
هر وقت در خیانت و فریب دادن کسى موفق شدى به این فکرنکن که اون چقدر احمق بوده به این فکرکن که اون چقدر به تواعتماد داشته ... !
درباره وبلاگ


اگر تنها ترین تنها شوم، باز هم خدا هست، او جا نشین تمام تنهایی هاست...
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : سجاد صالحی

سلام بسيجي، چه مي كني؟

به دنبال خود مي گردم.

به كجا؟

نمي دانم.

پس چرا مي گردي؟!

كه شايد او را بيابم.

او كيست؟

او من بودم!!

او چگونه بود؟

او روزگار جواني من بود كه در جبهه ها عمرش بسر آمد.

او را دوست داري؟

دوست داشتم زيرا پاك و زلال بود، اما ...

اما چه؟

نميدانم!!

چگونه؟

زيرا انسان ها، اگر نگويم همه، بهتر است بگويم اكثرا، مقدس و پاك وارد مي شوند و منحرف  و  ناپاك  خارج  مي شوند!! انگار ضد ارزش ها همانا تكامل ارزش ها هاست، دنياي بي نظم و پوچي است، هر كسي را  روزي  فرشته اي خوانند و فرداي آن روز شيطانش خوانند!! انگار هيچ نظمي، هيچ قانوني نيست، دنيائي مملو از سردرگمي!! همه چيز مانند ابري سياه كه هر لحظه شكلي و نامي به خود مي گيرد.

و تو اكنون فرشته اي يا شيطان؟

من فقط هستم، آنچنان كه ديگران هستند.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 180
بازدید هفته : 187
بازدید ماه : 611
بازدید کل : 76944
تعداد مطالب : 229
تعداد نظرات : 451
تعداد آنلاین : 1