او (ضمیر سوم شخص مفرد...)
عشق فقط یک کلام .... خدا
هر وقت در خیانت و فریب دادن کسى موفق شدى به این فکرنکن که اون چقدر احمق بوده به این فکرکن که اون چقدر به تواعتماد داشته ... !
درباره وبلاگ


اگر تنها ترین تنها شوم، باز هم خدا هست، او جا نشین تمام تنهایی هاست...
آخرین مطالب
نويسندگان

خاطره یعنی
یک سکوت غیر منتظره میان خنده های بلند


چقد سخته منطقی فکر کنی
وقتی احساست داره خفت میکنه



برای کسی بسوز
 که برای خاموش کردنت
 از اشکش مایه بگذارد


تو را نمیدانم
ولی من حرف اخرم را با بغض خوردم


این روز ها آنقدر شکسته شده است
که عصا به دست راه میرود دلم


خودت باش کسی هم اگر خوشش نیامد ؛ نیامد
اینجا مجسمه سازی نیست

غمهایی که چشم ها را خیس نمیکنند
به استخوان رسیده اند



چه کلمه مظلومی است قسمت
که تمام تقصیر های مارا به عهده میگیرد


نه صدایش را نازک میکرد
و نه دستانش را آردی
از کجا باید به گرگ بودنش شک میکردم

کنار تو در باران قدم میزنم
چتر برای چه
خیال که خیس نمیشود



مرد که باشی شب که دلت بگیرد
یک نخ سیگار روشن میکنی و خودت را پشت دودش پنهان میکنی

آرزوی خیلیا بودم
ولی اسیر بی لیاقتی یک نفر شدم


آدما مثل عکسا هستن زیاد که بزرگشون کنی
کیفیتشون میاد پایین


 کسی که چهارسکه بیشتر ندارد
 ولی پنج سکه خرج می کند
احتیاجی به کیف پول ندارد .


وقتی به سرگرمی ودل گرمی های دنیا رو می آوریم ،
 نادانسته با سپـــــاس از دنیا
 از خـــــــــــــــــدا ناسپاسی کرده ایم



برنده می گوید مشکل است، اما ممکن
و بازنده می گوید ممکن است، اما مشکل .

چقدر جالب!!!
تو لحظه هایی که داغونی فقط یک نفر میتونه آرومت کنه
اونم کسی که داغونت کرده..


در روزگاری که خنده مردم از زمین خوردن توست
برخیز
تا بگریند!!


آنجا که ازدواجی بدون عشق صورت گیرد، حتمأ عشقی بدون ازدواج در آن رخنه خواهد کرد.


خدایـــــــــــــا . . .
چرا تا زنده ایم
روانمان را شـــــــــاد نمی کنی ؟ !
همیکنه مردیم . . .
شادروانمان می کنی ؟ !

خدایا مرا که آفریدی گارانتی هم داشتم ؟ دلم از کار افتاده !


خیلی سخت بود …
با “بغض” نوشتم ولی با “خنده” خواندی …

دیدی آخر من را لمس کردی ؟
ولی حیف که سنگ قبر من احساس ندارد !


خوش به حال فرهاد که تلخترین خاطره اش شیرین بود !…

آهستـه فتــــح کرده ای با چشمهایت
هرچـــه داشته ام را
حالا تمام جهــان من مستعمره ی توست


اگر وجدان هم فروشی بود ، برای خرید تمایلی نداشتی . . .

یادته میگفتی عشقمون مثل تو فیلماست ؟
تو نقشت رو خوب بازی کردی فقط من هیچوقت نفهمیدم اشتباهم چی بود که نقشمو دادن به یکی دیگه !؟


قول بده اگر یک روز
خیلی اتفاقی
نگاهمان به هم افتاد،
با هم گره اش را کور کنیم
باشه!؟


نـشـستـه ام…
بـــیـادِ کــودکــی هـــایــم،
دور ِ “غــلـط”هــا،
یـک خــط ِ قرمز مـی کـــشـم !
حتی…
دورِ تــــــــو !

 

کلاغ جان!
قصه من به سر رسید...
سوار شو!
تو را هم تا خانه ات می رسانم...








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 261
بازدید کل : 76310
تعداد مطالب : 229
تعداد نظرات : 451
تعداد آنلاین : 1